At annoncere på Google er en direkte vej til topplacering – men uden en klar SEA-strategi kan du hurtigt havne i fælder som høje klikpriser eller lav synlighed. Hos Marketing Mind har vores certificerede Ads-specialister ekspertviden til at optimere alle aspekter af dine Google-kampagner.
Google Ads annoncer vises i toppen af Google resultater over de organiske søgeresultater. Afhængigt af, hvor stor konkurrencen er, kan annoncer også findes under de organiske søgeresultater. Til forskel fra de organiske resultater (SEO) kan man via Ads betale sig til en topplacering, og man betaler kun per klik (CPC).
En Ads annonce vil blive vist, hvis søgeordet matcher den søgning, som netop er fortaget. Ud fra parametre som budget, annoncekvalitet, budpris, relevans mellem søgeord, annonce og landing page, klikrate og bounce rate vurderer Google, hvor højt virksomhedens annonce skal vises. Tilsammen udgør disse parametre Googles kvalitetsscore, som har indflydelse på, hvor meget der skal betales for søgeord og annonceklik. Google Ads er auktionsbaseret, hvilket vil sige, at den der betaler mest kombineret med at have en høj ad rank og kvalitetsscore opnår den højeste placering.
Marketing Mind kan hjælpe med at få den bedst mulige kvalitetsscore, som sikrer den lavest mulige klikpris uden at miste trafik.
Det er hurtigt at komme i gang med Google Ads annoncering, men uden en klar SEA-strategi, er der visse faldgrupper, man skal være særlig opmærksom på. Marketing Mind har certificerede Ads specialister, og har tilegnet sig ekspertviden gennem mange års praktisk erfaring. Vi kan derfor rådgive, planlægge og eksekvere en optimal SEA-strategi, der hjælper virksomheden med at undgå de mest gængse faldgrupper.
Vores tilgang: