Tid

Deltid (10-20 timer pr. uge)

Job Beskrivelse

SEM & SEO

Tidsfrist

Vi ansætter løbende

Om stillingen

Kunne du tænke dig, at prøve kræfter af indenfor digital marketing?

Vil du i dit næste job arbejde med at booste salg online og optimere SEO for vores kunder?

Arbejdet kan udføres hjemmefra, derfor er det ideelt som studiejob.

Dine arbejdsopgaver

Dine kvalifikationer

Ansøgning og kontakt

Vi holder løbende samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at skrive til os.

Send din ansøgning til job@marketingmind.dk eller klik nedenfor.
Vi glæder os til at høre fra dig!

Søgemaskine Marketing

Har du styr på Jeres return on advertising spend’- ROAS?

Hvad er SEM

Vi tror på en helhedsorienteret strategi, derfor har vi taget SEO og SEA under et tag som vi kalder Søgemaskine Marketing (SEM). For at få mest ud af dine annoncer, skal den tekniske del på din hjemmeside spille, på denne måde opnår vi højre konverteringer og kampagneprofit (‘Return on Advertising Spend’- ROAS). Dette medføre at vi også opnår et højre rank hos søgemaskinerne og dermed også flere organiske søgeresultater.

Søgemaskine Optimering - SEO

Søgemaskine optimering (eller SEO) handler kort sagt om at opnå bedre synlighed i søgemaskinerne – f.eks. Google.

For ikke at gå glip af et stort forretningspotentiale, er det derfor afgørende at arbejde ud fra en overordnet SEO-strategi, der sikrer bedre resultater og synlighed i søgemaskinerne.

Søgemaskine Annoncering - SEA (Google Ads)

Som en del af en helhedsorienteret digital strategi hører digital annoncering.

Når vi planlægger og arbejder med vores kunders annoncering, tager vi udgangspunkt i kvalificeret data. På den måde sikrer vi, at virksomheden får mest muligt ud af sit budget i forhold til de målsætninger, der er i virksomheden.

Datadreven annoncering og målbare resultater

Vi tænker hele løsninger og måler alle aktiviteter, for på den måde kan vi skabe de bedste resultater. Vi arbejder med alle aspekter af digital annoncering, hvad enten målsætningen er lead generering, branding eller salg.

For os er det vigtigt at bruge data som baggrund for både medieplanlægning og optimeringer. Annoncering starter derfor med en analyse af målgruppen og markedet, for at sikre at annonceringen planlægges til de rette medier, på det rette tidspunkt og til den rette pris. Annoncerings kampagner optimeres løbende i henhold til konverteringsdata og målsætninger. Afsluttende rapportering synliggør opnået ROI samt anbefalinger til fremadrettet annoncering.

Andre produkter

Analyse

Oversæt data til praktisk indsigt for at forbedre og optimere digitale kampagner

Social media marketing

Skab kontakt til Jeres brugere gennem sociale medier mens de er mest afslappede og åbne for social kontakt.