Oversæt data til praktisk indsigt for at forbedre og optimere digitale kampagner

Webanalyse

Webanalyse giver indsigter i adfærden på hjemmesiden. Indsigter, der kan være af afgørende betydning for de beslutningerne, virksomheden træffer i henhold til marketing aktiviteter, budgetallokering, indholdsproduktion og meget mere.
At måle resultaterne der skabes via hjemmesiden kan betyde at virksomhedens budget bruges mere hensigtsmæssigt samtidig med at kendskabet til målgruppens beslutnings- og købsproces forbedres.

Brug data til at forbedre aktiviteterne

Hos Marketing Mind arbejder vi med webanalyse med udgangspunkt i vores kunders behov. Herunder valg af tracking tool (Google Analytics, Omniture, Webtrends, eye tracking, kampagnetracking, rapportering, konverteringsoptimering etc.
Vi ser webanalyse som et afgørende bindeled mellem virksomhedens øvrige digitale aktiviteter, der giver værdifulde indsigter, som kan anvende på tværs af organisationen og aktiviterne.

Webanalyse produkter

Google Analytics

Google Analytics giver indsigt i et websites trafik og de besøgendes adfærd og er et redskab til måling på målopfyldelsen af ens digitale strategi herunder marketing aktiviteter

Google Tag Manager

Google Tag Manager er et effektivt og fleksibelt system, der giver mulighed for nemt og hurtigt at administrere tags og koder på et website uden at involvere eventuel IT eller webafdeling

Få rådgivning af vores analytikere