Har du styr på Jeres return on advertising spend’- ROAS?
Hvad er SEM
Vi tror på en helhedsorienteret strategi, derfor har vi taget SEO og SEA under et tag som vi kalder Søgemaskine Marketing (SEM). For at få mest ud af dine annoncer, skal den tekniske del på din hjemmeside spille, på denne måde opnår vi højre konverteringer og kampagneprofit (‘Return on Advertising Spend’- ROAS). Dette medføre at vi også opnår et højre rank hos søgemaskinerne og dermed også flere organiske søgeresultater.
Søgemaskine Optimering - SEO
Søgemaskine optimering (eller SEO) handler kort sagt om at opnå bedre synlighed i søgemaskinerne – f.eks. Google.
For ikke at gå glip af et stort forretningspotentiale, er det derfor afgørende at arbejde ud fra en overordnet SEO-strategi, der sikrer bedre resultater og synlighed i søgemaskinerne.
Som en del af en helhedsorienteret digital strategi hører digital annoncering.
Når vi planlægger og arbejder med vores kunders annoncering, tager vi udgangspunkt i kvalificeret data. På den måde sikrer vi, at virksomheden får mest muligt ud af sit budget i forhold til de målsætninger, der er i virksomheden.
Datadreven annoncering og målbare resultater
Vi tænker hele løsninger og måler alle aktiviteter, for på den måde kan vi skabe de bedste resultater. Vi arbejder med alle aspekter af digital annoncering, hvad enten målsætningen er lead generering, branding eller salg.
For os er det vigtigt at bruge data som baggrund for både medieplanlægning og optimeringer. Annoncering starter derfor med en analyse af målgruppen og markedet, for at sikre at annonceringen planlægges til de rette medier, på det rette tidspunkt og til den rette pris. Annoncerings kampagner optimeres løbende i henhold til konverteringsdata og målsætninger. Afsluttende rapportering synliggør opnået ROI samt anbefalinger til fremadrettet annoncering.