LinkedIn er et oplagt medie til annoncering for B2B virksomheder. Via målrettet annoncering kan man nå de relevante beslutningstagere og optimere sin leadgenerering.
LinkedIn annonceringen kan segmenteres til en meget specifik målgruppe, hvilket sikrer meget høj relevans. For eksempel er det muligt at annoncere direkte til personer med en specifik jobtitel/jobfunktion eller en målgruppe, som befinder sig i en bestemt branche eller geografisk område.
Ved hjælp af de mange segmenteringsmuligheder kan virksomheder sende en direct mail, LinkedIn InMails, til en specifik målgruppe på LinkedIn.
Det er muligt at promovere en LinkedIn opdatering til en specifik målgruppe. Brug Sponsorerede Updates, hvis formålet er at skabe øget synlighed og engagement.
Cost-per-click (CPC) tekstannoncer består af en kort tekst samt et billede – typisk af virksomhedens logo – samt link til website eller LinkedIn profil.
Vælges hvis det primære formål er branding. I modsætning til tekstannoncer betaler man pr. visning (CPM). Banneret er sticky og man betaler derfor kun for reelle visninger.
I morgen skal være bedre end i går
Vi vil gerne hjælpe dig.
Send os en besked eller lad os ringe dig op!