Hos Marketing Mind hjælper vi ikke bare med at sætte den rette strategi, men vi sørger for at den hele tiden optimeres. Vi tjekker dagligt op på kundernes adfærd samt de nyeste trends og data bliver løbende registreret. Med den baggrundsviden kan vi ikke kun forbedre den digitale indsats, men også salg, service og selve produktet.
Denne process gør at analyse ikke blot bliver afrapportering, men direkte en konkurrence fordel.
There’s no point rowing harder if you’re rowing in the wrong direction.
Kenichi Ohmae (1999)
Hvor er vi nu?
Hvor vil vi være?
Hvordan kommer vi der?
Hvordan kommer vi der helt præcis?
Hvad er vores plan?
Kom vi i mål? Perfomance måling.
Hos Marketing Mind anvender vi SOSTAC frameworket til udarbejdelse af digitale strategier.
Har din virksomhed allerede en digital strategi, hjælper Marketing Mind gerne med et strategi review med efterfølgende anbefalinger til forbedringer. Alternativt kan vores konsulenter rådgive om specifikke markedsføringskanaler som SEO, SEA, bannerannoncering eller forbedring af konverteringsrater på din virksomheds website.
I morgen skal være bedre end i går